Persoane interesate

duminică

Daca pot sa zambesc!




Se spune mereu ca zambetul este mai presus de orice si ca atunci cand zambesti te simti altfel . . simti cum un colt din suflet ti se lumineaza si parca patrunzi tot mai adanc in asa zisa "fericire". Mereu am crezut in puterea de a zambi , in acea raza de soare care iti lumineaza viata. Poate si pentru faptul ca eu tot timpul zambesc . . Mi se pune adesea "cum pot sa fii asa? " sau" hei uite, iar rade!". Pur si simplu simt ca fara zambet omul este mort. La fel ca si copilaria, zambetul este esenta tineretii. Nu imi vine sa cred inca . . cum omul pote trece de la o stare la alta fara sa realizeze , acum zambeste peste doua minte plange iar apoi zambete si tot asa in fiecare zi . Simt ca emotiile,trairile si simtirile mele sunt intr-un cerc pe care il parcurg mereu..fara sa vreau sau macar sa pot realiza asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu