Persoane interesate

luni

Scrisoare de la o necunoscuta I

 Dragă domnule,
     
       Vă scriu această scrisoare fiindcă vă iubesc.
Nu întrebați de ce și în ce context ne-am întâlnit. Dacă nu vă dați seama cine sunt, e în zadar.
Puteți să vă prefaceți că nu ați primit această scrisoare sau să o  aruncați, dacă nu însemn nimic pentru dumneavoastră. Voi aprecia sinceritatea.
       Vă spun, am calătorit mult ca să vă pot uita, dar nu am reușit.Poate o să-o fac cândva, într-un oraș zgomots precum Londra. E perfect pentru o văduvă sau o singuratică ca mine. Multe atracții, puțin timp, câte ceva din fiecare. Dar eu vă spun: Până acum nu am putut.Nu am resușit.
        Vă spun sincer. Mintea îmi stă la dumneavoastră.
Dumneavoastră și scrisul, scrisul și dumneavoastră. Vă respect doar din priviri,vă asigur de asta!
         Totusi, de ce nu mi-ați mai raspuns?
O vă rog, nu puteți să spuneți că nu vă pasă, nu concep asta!
Puteam să jur că vad ceva pasional în privire.
Nu îmi spuneți vă rog că nu mă iubiți. Mai bine tăceți. 
Totusi,voi aștepta, promit.
                                                                                                       


                                                                                                                                            Semnat: Anonim

     



 Scrisoare cu destinatar dar fara expeditor, încă nedeschisa. Poate și nelivrată..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu